Hulpartikel overzicht

/ Support bij TransIP

Waar kan ik bij TransIP met mijn vragen terecht?

In de uitgebreide TransIP Knowledge Base vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen. Kom je er niet uit, schakel dan onze specialisten via het TransIP controlepaneel.

Hoe snel heb ik antwoord op mijn vraag bij TransIP?

Op weekdagen staat ons supportteam tussen 9:00 - 0:00 uur voor je klaar en ontvang je binnen een uur antwoord op je vraag. In het weekend en op feestdagen staat ons supportteam tussen 11:00 - 19:00 uur voor je klaar en streven we ernaar om je bericht binnen 90 minuten te beantwoorden.

Heeft TransIP telefonisch support?

Wij geloven er heilig in dat iemand niet afhankelijk wil zijn van een helpdesk. Daarom hebben we een uitgebreide knowledge base met handleidingen en oplossingen voor veelvoorkomende problemen die dagelijks worden uitgebreid. Mocht jouw oplossing er niet tussen staan dan staat ons supportteam voor je klaar via het controlepaneel.

Het supportteam van TransIP is niet telefonisch bereikbaar. Dit komt omdat we telefonisch jouw identiteit niet kunnen verifiëren. Via het beveiligde controlepaneel kan dat wel. Daarnaast hebben wij geen toegang tot jouw services, waardoor het handiger werkt om de eventueel te ondernemen stappen via tekstbericht te versturen. Op die manier kan je de berichten ook gebruiken als naslagwerk mocht een probleem onverhoopt terugkeren.

Hoe werkt de communicatie bij storingen?

Wij monitoren 24 uur per dag, 365 dagen per jaar ons netwerk. Bij onbereikbaarheid van diensten is er altijd een stand-by medewerker beschikbaar die hier via ons monitoringsysteem direct melding van krijgt. Deze zullen vervolgens zo spoedig mogelijk worden opgelost.

Wanneer jouw VPS door een incident langer dan 1 minuut onbereikbaar is dan sturen we je binnen 10 minuten een e-mail waarin je wordt verwezen naar de statuspagina van dit betreffende incident. Op deze pagina houden we je vervolgens op de hoogte van de ontwikkelingen.

Deel dit artikel