Knowledge Base


« VPS Basis Configuratie

Service Level 2: Extra Monitoring en Systeembeheer

Service Level 2 is een uitbreiding op ons Service Level 1, u behoudt dus alle eigenschappen die onder het Service Level 1 staan en dit wordt aangevuld met de afspraken hieronder. Voor geclusterde toepassingen is er Service Level 3.

U zult opmerken dat wij maar drie service niveaus hebben. Dit komt omdat wij van simpele producten houden en liever energie steken in het direct oplossen van problemen dan op mensen de regeltjes van onze verschillende SLAs voorlezen. Deze benadering blijkt erg goed te werken, wij hebben inmiddels vele tevreden klanten met de drie service niveaus, van grote bedrijven tot eenmanszaken.

Kosten
Virtual Server   EUR 49.00
Physical Server   EUR 73.50

Systeembeheer Uren
  • U zult van CloudVPS 2 uur systeembeheer per virtuele server per maand ter beschikking krijgen om de hieronder beschreven activiteiten te verzorgen.
  • Als de toegewezen uren op zijn dan kunnen additionele uren worden ingekocht voor EUR 95 per uur. Buiten kantoortijden geldt een opslag van 50%.
Activiteiten

CloudVPS kan voor u de volgende activiteiten verzorgen:

  • Uw server naar wens opbouwen en configureren.
  • In overleg de beveiliging van uw omgeving controleren en uw omgeving hardenen.
  • De performance zal in overleg worden geoptimaliseerd.
  • Nieuwe softwareversies monitoren en in overleg upgrades uitvoeren.
  • Het gewenste backup schema implementeren en het nemen van de backups monitoren.
  • Specifieke bijzonderheden van uw oplossing via een extensieve knowledgebase delen.
  • Problemen aangaande uw opstelling snel oplossen en vragen competent beantwoorden.

Als de activiteiten meerdere servers betreffen, zoals het opzetten van replicatie, dan is Service Level 3 van toepassing.
Wij zullen acties die tot het verwijderen of overschrijven van data kunnen leiden indien mogelijk door de klant zelf laten uitvoeren.

Bereikbaarheid
  • Met Service Level 2 kunt u buiten kantoortijden voor kritische zaken binnen de omgeving de 24/7 storingslijn bellen.
Reactietijd
  • Als u ons dringend nodig heeft zult u ons altijd binnen maximaal enkele minuten telefonisch kunnen bereiken.
  • Wij zullen onmiddelijk nadat wij een kritiek probleem met uw opstelling constateren personeel beschikbaar maken om de situatie op te lossen.
Monitoring
  • Alle virtuele servers, de backup accounts en alle voor u relevante diensten zullen in ons 24/7 Nagios monitoring systeem worden opgenomen.
Backups
  • CloudVPS kan hardware, opslag capaciteiten en software adviseren voor het realiseren van uw backups. Indien u voor Ahsay backup software kiest dan kunnen wij harde garanties geven over de monitoring van de backups. Wanneer de ruimte en software zijn aangeschaft dan kan CloudVPS het gewenste backup schema implementeren.  U kunt hierbij voor het onderstaande stanaard schema kiezen of een ander gewenst schema aan ons communiceren.
Backup Schema
Interval Bewaarperiode
Dagelijks 7 Dagen
Wekelijks 4 Weken
Voorwaarden

Service Level 2 moet voor minimaal 2 maanden worden afgenomen. U kunt onze volledige Service Level Agreement op onze website vinden.

VPS Bestellen
VPS Bestellen