Service Level 1: ons Basis Service Niveau

Dit is ons gratis basis-servicelevel, dat voor al onze klanten van toepassing is. U kunt dit uitbreiden door Service Level 2 aan te schaffen of Service Level 3 voor geclusterde toepassingen.

Algemeen

  • Wij zullen voor virtuele servers de CloudVPS Interface functionaliteit ter beschikking stellen.
  • CloudVPS zal advies geven over de configuratie van uw VPS en het oplossen van problemen binnen uw omgeving (zolang de besteede tijd binnen de grenzen van de redelijkheid blijft).
  • Wij zullen support geven bij problemen met de CloudVPS infrastructuur die buiten uw omgeving plaatsvinden.
  • Wij zullen gedurende de eerste maand gratis systeembeheer tijd ter beschikking stellen voor het configureren van uw VPS. Deze tijd is afhankelijk van de grootte van het VPS basis pakket dat u afneemt.
Pakket Gratis Systeembeheer Tijd
VPS 1 20 Minuten
VPS 2 20 Minuten
VPS 3 30 Minuten
VPS 4 30 minuten
VPS 5 40 Minuten
VPS 6 40 Minuten

Bereikbaarheid en Support

  • Zie voor onze openingstijden de contact pagina.
  • Email is vanwege de registratie van communicatie en de tijd die wij kunnen inplannen om naar uw vraag te kijken vaak de beste manier om support te verkrijgen. Onze email support is te bereiken op support@cloudvps.com. Deze wordt op werkdagen standaard binnen enkele uren beantwoord, afhankelijk van de urgentie en complexiteit.
  • Als u snel hulp nodig heeft bij een probleem dan is onze telefonische support elke werkdag bereikbaar  om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. U moet wel een email gestuurd hebben voordat u belt zodat wij een ticket hebben om aan te refereren, behalve voor virtual servers met een Service Level 2.
  • Onze 24/7 storingslijn is beschikbaar in het geval uw virtuele server niet bereikbaar is bij een probleem met onze infrastructuur. Het bellen van de storingslijn voor problemen binnen de virtual server kan voor EUR 50. Dit zijn de kosten van de eerste 20 minuten, hierna geldt onze uurprijs.

Losse Uren

  • Losse uren kunnen voor EUR 95 worden ingekocht. Buiten kantooruren geldt een opslag van 50%.

Gereduceerd Service Level 1 voor OpenStack platform

Wij nemen aan dat Service Level 1 klanten op het OpenStack platform comfortabel zijn om hun eigen server omgeving te beheren. Dit heeft de volgende implicaties voor de Service Level 1 voorwaarden voor deze servers:

1. Wij zullen advies geven in het geval van problemen en vragen (zolang de besteede tijd binnen de grenzen van de redelijkheid blijft), maar als wij moeten inloggen dan zullen wij ons uurtarief van EUR 95 rekenen met een minimum periode van 15 minuten.

2. Voor cloud servers met Service Level 1 kan de 24/7 support lijn niet gebeld worden buiten kantoortijden voor problemen binnen de server omgevingen.

 

Uptime

  • Het is onze taak ervoor te zorgen dat uw virtuele server up is. Wij meten uptime als de mogelijkheid de virtuele server te pingen vanaf punten buiten ons netwerk.
  • Als de uptime van een server in een bepaalde maand minder dan 99.9% is dan zullen wij het maandelijkse factuurbedrag van de getroffen producten terugbetalen en uitleg verschaffen over de oorzaak en eventuele maatregelen die wij gaan nemen. In de praktijk verschilt onze uptime nauwelijks van 100%.
  • Onderhoud zal niet worden meegerekend als downtime, maar alleen als het aangekondigd is.

Helpcenter

Algemene FAQ

Bekijk alle vragen

OpenStack FAQ

Bekijk alle vragen

Knowledgebase

Bekijk alle vragen