Hoe en wanneer kan ik support krijgen?

Wij geloven dat een provider er zoveel mogelijk moet zijn voor haar klanten als er vragen of problemen zijn. Onze helpdesk is van maandag t/m vrijdag  telefonisch en per e-mail geopend tijdens kantoortijden, zie onze contact pagina voor details .

Wij geven de voorkeur aan support via de email omdat we dan makkelijk in de historie van een virtuele server kunnen kijken, we de tijd kunnen nemen om naar een issue te kijken en onze resources beter kunnen plannen. Wij willen behalve in uitzonderlijke gevallen en ons hogere service niveau altijd dat u mailt voordat er telefonisch contact is.

U kunt emailen naar support@cloudvps.nl, urgente e-mails worden zo snel mogelijk opgepakt, andere vragen doorgaans binnen enkele uren. 

Onze telefonische support is te bereiken via +31 (0) 85-7600233,  vanuit het buitenland bereikt u ons op +31 10 270 94 70.

Voor netwerkstoringen en het hogere service niveau is er een 24/7 telefoonnummer dat u buiten kantooruren kunt gebruiken.
 

Updates over netwerkstoringen kunnen ook op Twitter gevolgd worden (@CloudVPSnetwork). Wij geven geen reguliere support over Twitter.

Helpcenter

Algemene FAQ

Bekijk alle vragen

OpenStack FAQ

Bekijk alle vragen

Knowledgebase

Bekijk alle vragen